♥Just my luck♥

SOME THINGS ARE ONE IN A MILLION TO BECOME
...
I WANT TO BE THAT MILLION!
NU ÄR SOM POSTADE!
luck luck luck

Mothers-day

Ni har väl inte glömt?
Eran mammas dag, ingen födelsedag utan MORSDAG!
den som gjorde så att du kom till världen!
Tack för att du är en toppen mamma! Jag Älskar Dig

Man måste ju bjuda på sig själv!

dag har jag först varit i gävle och sen när jag kom hem tog jag och micis as läckra bilder!
Det är nog alldeles för många men här kommer några!


det är nå fel med min rumpa!

denna kjol gjorde jag på sy-slöjden. enkel och söt


Copy Cat?

Att göra covers.. Är det nått som stör er?
Ibland blir dom mycket bättre och ibland sämre..


Exempel:

Miley Cyrus även känd som Hannah Montana gjorde en cover på Let's do this

Adam Tefteller.. lyssna längre in på låten

Miley gjorde den klart grymmare än orginalet. Men är man sugen att lyssna på country så är den bra!

Hatching Pete

Nya Disney filmen som hade premiär idag och jag såg den. Grymmt bra! Jag kan bara säga såhär, jag har ingen favorit film utan jag gillar så himla många!

Den handlar om Poole som verkligen hatar att vara skolans maskot och han suger på att vara det också. Han ber sin bästa kompis Pete att ta över en dag och det visar sig bli en succé då. Men hur länge kan det fortsatta och tjejen han gillar tror att det är Poole...

Checka, den var SK*T bra!


Fuck u, Fuck u very very much

Jag tyckte showen gick bra! sen buar folk, gud vad taskigt. Håll det till er själva istället


SHOWISH

Imorgon är det show på skolan! wuhu
Jag skulle kunna lägga ut vad jag hade på mig och lite annat BEHIND THE SCEENS WITH CHARLOTTE!
Jag är så skojig

Walk away, Ride away, Drive away?

Varför åka bil när du bara behöver gå några meter? Varför inte cykla eller gå istället för att åka bil överallt.
Visst är det skönt ibland när man är trött men ibland kan man tänka på naturen. Istället för att betala massa bensin kan man jag köpa en fin cykel eller nya skor!


Computer

Idag fick jag min bärbara dator! Jag fick den som komfirmations present! TACK MAMMA OCH PAPPA! och farmor som bidrog. ÄLSKAR ER!

Compaq


Den är jätte bra! Rekomeneras

Zohra Elizabeth Broqvist

Du är en av mina bästa vänner även om vi kan tjaffsa! Du är väldigt lätt att prata med lixom för du förstår saker. Tack för att du finns här för mig.


En låt till dig

Komfirmations dag2

TJOHO, ännu en dag med komfirmationen. Jag kommer sakna gruppen, alla är så tokiga!
Lite bilder jag tog idag, det var faktigst roligare idag förutom att jag har sörjt över ichigo. Jag trodde nämligen att hon skulle dö för hela hennes ena ben är helt upp svullt och Helen sa att den lider då och man måste avlida den! men när jag kom hem gick jag datorn och sökte på "hamster sjukdomar" och jag hittade svaret. Hon har brutit benet förmodligen när hon klättrat och det är självläkande i de flesta fall. För hon är ju super pigg och jag var tvungen att tabort alla hennes leksaker så nu får hon bara vila och jag får inte heller bära henne stog det. Jag blev förvånad av så många sjukdomar hamstrar kan få. OCH ALLA VA SÅ KÄNSLOKALLA MOT MIG IDAG, jag börja ju små grina ibland när jag tänkte på ichigo.. (Helt seriös är jag också)



Jag hade tråkigt och jag tog lite bilder när jag väntade på mathilda. JAG ÄLSKAR NATUREN!

<-- mitt hår idag.. intressant, jag vet

Komfirmation dag1


Bilder från komfan idag
På söndag komfirmerar jag mig ju! då kommer det också bilder

TO BE CONTINUED!

Rekomenderas♥

Jag älskar vampyr böcker!
Som Twilight, dessutom filmen!
Darren Shan är också vampyr böcker. Finns 12 böcker i den serien. Men alla har tyvärr inte översatts.
Darren Shan är läskigare än Twilight eftersom Twilight är böcker i romantik stucket, men jag fattar inte varför det står thriller på dom. dom är ju knappast läskiga.
Själv så måste ju alla älska Stephanie Mayer's mästerverk!
Twilight, New moon, Eclipse, Breaking down


Creepy n Freaky

Denna bild är inte lite creepy. Och den föreställer mig. Men bilden tar väl fram alla knäppa sidor i en? Jag gillar't

Miles to love

Det har vart mycket snack om Miley. Lättklädda bilder, stämda bilder osv
Hon är fortfarande min idol och förebild♥

Tankar

Varför ska man blanda in andra i ens egna bråk? Varför ska man dumpa sina problem på dom som redan har nog med problem? Det är sjukt hur trött jag blir på dessa frågor.. Déjà vu säger jag bara! Jag antar att jag är bra på att lösa problem men hela tiden, det inte heller så skönt. Varför ska man oroa sig för andra än sig själv? Det är ju alltid skönt att ha någon att prata med, och jag har inget emot när folk pratar med mig! Men det är bara så svårt att förklara. Och sen bror det också på hur bra vänner man är. Min bästa vän?, jag hjälper gärna dig! En random person?, varför skulle jag! Och sen komma med det där skit snacket JAG MÅR DÅÅÅLIGT! sluta, det finns värre problem än dina.


Vad tycker ni om sånt beteende?


Dagens Hyperventilerars Problem

Jag är så trött på alla dessa fula kläder i affärerna! Alla är likadana. Handlar man på gina tricot då kan man ju räkna med att alla andra har likadant. Fatta vad drygt att gå med t.ex en tröja och sen kommer nån annan med en likadan.. Detta är en grej jag verkligen inte diggar. Dessutom, tänk dom med en "annorlunda stil".. Jag är inte så säker på att dom handlar på alla dessa ut-tjatade butiker. Visst HMs divide är helt okej men jag tror det är gina tricot som stör mig mest vid detta lag. Snälla SNÄLLA byt mode nu! Ursäkta till alla som verkligen gillar modet just nu men jag är 100% ärlig nu och gud vad fult det är när alla går med lika kläder. Klädes plagget som stör mig mest nu är den randiga tröjan från gina! men min hjärna överbelastas av fjortis modet. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA! Jag vet att ingen kommer ändra sig för lilla jag skriver om detta och förtillfället hatar det men gud vad fult! Så är du i närheten av mig och har en randig tröja från gina tricot kan jag verkligen inte lova att jag gillar dina kläder! (FÖRLÅT GINA MEN ALLA ERA KLÄDER ÄR INTE STÖR OBEJEKT!) För er som andvänder randigt dagligen så måste jag även säga en rolig men endå lite mean kommentar! MAN SER FETTARE UT I DET! dom är bara värd som myskläder...hehe , eller iallafall om det inte är såna som går neråt.♥


Ultraviolet

Vad vill ni att jag ska skriva om på min blogg? Mer om något speciellt ämne eller skriva om nått jag inte nämt? HJÄLP! Vad vill ni människor läsa om? Inte mina dagar, det är det tråkigaste man kan skriva om (inget illa menat utan jag har inget att skriva om då) Typ Hej idag har jag vart i skolan...


The Stiff Dylans - Ultraviolet


p.s  idag har jag namnsdag

Jobbigt va?

Nu har ana bett om att jag ska blogga mer, men vad ska jag skriva om?
FÖRSLAG TACK


var bara tvungen att lägga ut en bild på jobbig djävul!
JOBBIGT VAAAAAA

17 Again

Det är en av dom bästa filmerna jag sett! helt seriöst.
Den handlar om en man som vill leva om livet och se om det kan bli bättre eftersom han ska skiljas med sin fru och får sparken. När han sedan önskar att han blev 17 år igen så blir han shockad när han får se hur hans barn lever livet och hur mycket han faktigst älskar sin fru.

Jag ska lätt köpa den säger jag bara! LOVE LOVE LOVE
har du inte sett filmen är det verkligen ett måste. Gud vad jag tjatar om det, men jag kan lova att det är den bästa film nånsin!



Back in buisness?

Jag har inte vetat vad jag ska skriva om på bloggen och inte äns nu är jag 100 % säker på det..
Ni kan även nå mig på Myspace: www.myspace.com/charlottejonsson
och twitter är jag alltid aktiv på: www.twitter.com/charlottmanuela


RSS 2.0