Dagens Hyperventilerars Problem

Jag är så trött på alla dessa fula kläder i affärerna! Alla är likadana. Handlar man på gina tricot då kan man ju räkna med att alla andra har likadant. Fatta vad drygt att gå med t.ex en tröja och sen kommer nån annan med en likadan.. Detta är en grej jag verkligen inte diggar. Dessutom, tänk dom med en "annorlunda stil".. Jag är inte så säker på att dom handlar på alla dessa ut-tjatade butiker. Visst HMs divide är helt okej men jag tror det är gina tricot som stör mig mest vid detta lag. Snälla SNÄLLA byt mode nu! Ursäkta till alla som verkligen gillar modet just nu men jag är 100% ärlig nu och gud vad fult det är när alla går med lika kläder. Klädes plagget som stör mig mest nu är den randiga tröjan från gina! men min hjärna överbelastas av fjortis modet. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA! Jag vet att ingen kommer ändra sig för lilla jag skriver om detta och förtillfället hatar det men gud vad fult! Så är du i närheten av mig och har en randig tröja från gina tricot kan jag verkligen inte lova att jag gillar dina kläder! (FÖRLÅT GINA MEN ALLA ERA KLÄDER ÄR INTE STÖR OBEJEKT!) För er som andvänder randigt dagligen så måste jag även säga en rolig men endå lite mean kommentar! MAN SER FETTARE UT I DET! dom är bara värd som myskläder...hehe , eller iallafall om det inte är såna som går neråt.♥


Kommentera?
Postat av: Anonym

hahaha (Y) XD

2009-05-15 @ 13:54:26
Postat av: ana

INDEED!

2009-05-15 @ 14:14:16
Postat av: Rebecca

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans blogg i min blogg så är det bara att du anmäler dig i inlägget som heter "Veckans blogg" så är du med och "tävlar" om chansen att kanske bli Veckans blogg.

Kram

2009-05-15 @ 18:04:35
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sora

YOU GO GIRL!

seriöst, håller med dig!

2009-05-16 @ 20:13:52
URL: http://soraelizabeth.blogg.se/
Postat av: Mathilda

håller helt klart m dig, asså shiet människor sku behöva byta sril xd jag kmr fan int ens ihåg när jag handlade på gina sist xD

2009-05-17 @ 21:38:31

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0