Rekommenderas!

INGEN YOUTUBE MUSIKER DENNA GÅNG :D
_________________

Filmen Coraline är en av mina favoriter så jag passar väl på att rekommendera till alla som inte sett den!

Handlar om en as härlig unge som har tråkigt när hon flyttar iväg och då hittar hon vägen till en perfekt värld där hennes föräldrar alltid har tid för att leka med henne, ända tills..?



I trailern kanske den ser lite "scary" ut, men det är den inte :)

xoxo Charlotte

Rekommenderas!

Amanda Jenssens nya album kommer ut imorgon! Men hennes singel Happyland kom ut igår.
- Tänk att det var ca 2 år(?) jag pratade med henne på telefon!
För er som inte visste: Jag skickade ett brev och presenter och önskade henne en god jul. Hon ringde upp mig och tackade och små prata :D
Grymt shysst brud asså!


xoxo Charlotte

Gymnasium

Snart är det dags att välja och jag vet inte vad jag vill bli äns.
Har nån bestämt vad dom ska välja redan eller är jag inte själv här som ett frågetecken?
Jag älskar ju musik som dom flesta vet och jag funderar starkt på att jag vill verkligen välja estetiska men mina föräldrar tvekar, Jag har ju redan pratat med syon och hon berättade ju att man kan lägga till matte c, d och engelska. Kanske är det miina föräldrar som ska gå till syon..

JAG ÄR ETT FRÅGETECKEN!

xoxo Charlotte

Rekommenderas!

Ni vet ju att min "blogg-talang" är att skriva om vad som rekommenderas, speciellt på youtube så..
____________
Bandet heter Good and Broken.
Jared spelar verkligen alla instrument. Marissa sjunger, är det bara jag som tycker hon låter som Hayley i Paramore? (det hör ni ju på andra klippet jag la ut!)
Checka in deras
youtube
Myspace
Webbplats
xoxo Charlotte

Ups and Downs

Jag har extremt ont i halsen :( Usch kan det bli värre.
Även att skolfotot kom..

Imorn är det fredag och höstlovet börjar TACK FÖR DET IALLAFALL

xoxo Charlotte


Ups and Downs

Jag har extremt ont i halsen :( Usch kan det bli värre.
Även att skolfotot kom..

Imorn är det fredag och höstlovet börjar TACK FÖR DET IALLAFALL

xoxo Charlotte


Blog Awards

Ikväll :D

Sjukling

Min pappa smittade mig när vi var i USA. Nu har jag vart sjuk från skolan 2 dagar. När jag väl vill till skolan och träffa mina kompisar så blir jag sjuk :(
xoxo Charlotte

Bli frisk
Gå till skolan imorgon

Bloggen - Back on track

Rubriken säger mycket! Nu börjar jag blogga igen :)

Men jag ska göra om designen senare.. Man blir trött på att ha samma
/xoxo Charlotte

RSS 2.0