Statestiken.

HAHAHA är det bara jag som tycker den nya statestiken är fett rolig? Faktigst snyggare än den förra.

Älskar Katys Outfit. Så rolig :D

buhuu

Varför tog du bort din blogg micis?

/charlotte

<3

Dagens drog

Relient K

.

Jag kan INTE skratta åt honom. Jag tycker det är taskigt när folk driver med honom, stackarn<3

never gets old


.

Nu ska jag sy :D

Rekommenderas!

Blogg.se funkade inte :(
men nu :)
_________________________
Ally Mcbeal. Rolig serie.
Ally är en advokat i Boston, där man får följa med på hennes tokigheter och utredningar osv.

Karate

Idag börjar jag på karate! Kyaaaa.

Kvälls människa


alltså varför måste skolan börja så tidigt? Är det inte bättre om eleverna kommer alerta till skolan och VAKNA? Det skulle väl vara bättre och jobba då.. ÅÅH jag vill att mitt liv ska vara en sov morgon ibland.

Dock kan det bero på att jag inte är någon morgon människa
vad är ni? ♥


gäsp gäsp.. skolan nu :(
/Charlotte

Puss typ?

Sorry inte bloggat.. 
Nu ska min mamma platta mitt hår.
Lättare att någon annan gör det när man har så mycket hår som mig XD
Godnatt alla läsare<3
/<3 Charlotte

FOKIS.SE

Jag är med i Fokis.se tävling

Jag valde:

http://fokis.se/


Hello Kitty C90 mobiltelefon

http://www.gadgetgirl.se/products/Hello-Kitty-C90-mobiltelefon.html


HOPPAS HOPPAS ♥

Just a dream - Carrie Underwood

Idag så bestämde vi tid vilken tid jag ska spela piano
________________________________

Nu har jag lärt mig Just a dream på pianot! Jag är fett stolt, lärt mig utan tutorial! :D
Kram & Kram

FOKIS.SE

Jag är med i Fokis.se tävling

Jag valde:

Hello Kitty C90 mobiltelefon


HOPPAS HOPPAS ♥


Rekommenderas!

Filmen Read it and weep. Handlar om en tjej som är osynlig och väljer att skapa ett alter ego som vågar stå för vad hon tycker. Men när hennes hemliga journal om alteregot sprids ut till hela skolan så blir hon plötsligt populär. Glömmer sakerna som verkligen betyder mycket för henne.

Den är grymt bra!


Charlottee94 @ youtube

Föresten, jag fick en ide. Sen när jag åker till usa så ska jag filma massor! sen gör jag en film och lägger ut på youtube. 
Prenumenera på min channel! : Charlottee94  ♥

-.-

Känner att det är lite onödigt att ha en blogg när jag aldrig känner för att blogga.
+ att jag har inget att skriva om

bloggtorka

Hos Sora med Mathilda också.
jag har en såååån bloggtorka. så hejdå<3

För er som gillar..

Ni vet sommarplågan.. Vissa kanske gillar låten men vet inte alls vad den handlar om..
För er som gillar låten, kolla min mammas blogg för en översättning
http://bettanjonsson.blogg.se/


Ashley Tisdale: Förr & Nu

FÖRR:
Den gamla Ashley. Ser ut som en barbie. Musiken lite mer oskyldig.

NU:
Lite tuffare, Annan musik stil. och BRUNETT! 

Så vilken Ash gillar ni mest?

..

Blogghumöret går snabbt över..

Header snacket = ÖVER!

bytt tillbaka till min gamla header. mycket snyggare enligt mig.
Får väl dessutom klistra in ett piano på bilden : ) ♥

Rekommenderas!

http://www.mikropuhe.com/demo.asp?f=9947687464725
Där du skriver något och rösten läser upp! Gammalt, jag vet men skit kul


SORA SEDD MED ELLEN :O

Paparazzin fick bild på Ellen som alla känner igen med en kvinna med sig. Enligt våra källor heter hon Sora och ska vara vid 15 års åldern. Nämen fy på er.. en sån stor åldersskillnad, Jah ni ser ju att dom håller händer och vi fick nyligen se att dom har förlovnings ring. nämen grattis får vi säga :D
Det var allt för mig

Redan fått ett rykte av SoraElizabeth.blogg.se

Ja.. okej då Sora, jag får väl erkänna
Sv: Förlåt om jag varit hemlighetsfull, alla mina fans måste veta den riktiga sanningen. Även om jag måste få privat tid MEN det är Aaron Johnson

....

HAHAHA XD
stay tuned. det kommer en historia om Sora också

:(

MEEEEN :o
Jag har förlorat min fantasi förmåga!
Försöker komma på hur min header ska se ut..
ååh :( 
Jag och sora just nu.. sitter och cammar? hahah 

Vad som händer

Sora (soraelizabeth.blogg.se) ska sova över här! Hon tar med sin bärbara och vi ska sitta och lana blogg.se.. eller iallafall jag! jag SKA ta bilderna till bloggen nu! 
Sora och jag för ett tag sen.

.

 ...
Har en ideé
Tagit bilder

Send it on

Låten med Jonas Brothers, Miley Cyrus, Demi Lovato & Selena Gomez ♥

inte alls planerat :O

VET NI VAD?
jag har kommit in på piano!
JAG ÄR SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD

så kan det gå

Om jag får tid över så fixar jag bloggen idag :D
pusssssss&kraaaaaaam ♥

Rekommenderas!

Jag älskar att sitta och sjuga till låtar jag lyssnar på men det enklaste sättet är väl att lyssna på instrumental och sjunga själv? eller vad tycker ni? ♥



Jag älskar älskar älskar älskar

Jag älskar älskar älskar älskar att sjunga
Jag älskar älskar älskar älskar att spela piano
Jag älskar älskar älskar älskar att spela gitarr
Jag älskar älskar älskar älskar musik
___________
anledningen varför detta är på "min youtube" för på min youtube antar jag att min musik beskriver mig? : )♥

Sel

Är hon inte den sötaste? ♥

Inspelning på G

Sitter och funderar vilken låt jag ska spela in.. på piano eller gitarr?
Bror ju på vilken låt jag väljer.. ni får se sen<3

TEAM LOVATO

Första dagen avklarad..
Grattis till världens bästa Demi ♥

Godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt bloggish


p.s Imorn kommer nog en tutorial eller något med youtube att göra! xoxoxoxoxo

Blogg och Webblogg

Vissa frågar varför jag inte har blogg.se.
Jag antar att vissa inte fattar skillnaden mellan blogg och webblogg?

  • Webblogg
De är om nån redan heter namnet du vill ha. Som t.ex UpperEastSide.blogg.se fanns redan så då fick jag ta webblogg.se
Så fick jag uppereastside.webblogg.se

Förstår ni nu? ♥


P.S

Föresten. Den här designen är bara tillfällig*!
Gör en sen när jag har fantasi ♥


Sista skoldagen

Vad ska ni göra på sista dagen av sommarlovet?
Jag ska bara vara hemma. Hitta på något med mina föräldrar? ♥

Händelser under lovet : )


Jag bjuder på mig själv!!!!!!!!!!!!


Saker att se fram emot

  • So Random:
Premiär nu på fredag 21 klockan 18.35
Sonny with a chance. (Sonnys chans)

  • Princess Protection Program
Nästa fredag 28
Princess Protection Program (Projekt Prinsessan)


Rekommenderas!

Jag vet inte äns vad hon heter, bara att hon är en duktig sångare så..

Miley Cyrus - Party in the usa

Hannah Montana - Dont wanna be torn

The Fray - Never Say Never



Hoppas ni gillar henne :) ♥


/Charlotte J

Hjälp?

Vad ska jag blogga om?

Katy Perry <3

/Charlotte

Mer bloggning snart! ☆

Hemma och trött
Skolan börjar på tisdag
NEEEEJ
Mer blogg sen
heyydå<3

Jag har en bra ide på en header! Men vad får ni veta sen ;)
_______________________

Nu åker jag till Micis stuga! HEJDÅ ♥

/Charlotte

Rekommenderas!

Ni borde även kolla in Micis blogg
Rolig & Bra blogg

http://micaelamedc.blogg.se/


Rekommenderas!

Ni borde checka Hannah Blogg :D
Hon tar grymt fina bilder med sin nikon

http://hannahsfotoalbum.blogg.se/

Se bara:

trött..

För trött för att skriva. och imorgon åker jag till micis stuga.
GODNATT : ) ♥

: ( ♥

Dålig, sämre, sämst uppdatering!

Det kommer upp en film på bloggen kanske tisdag? : )

hannah is 2 cool (HH)

heyy
HANNAH SKRIIVER
idag har jag varit med lotta och micis
vi har ätit äcklig ben & jerry glass, cookie dough x'd
och typ filmat en massa, filmerna kommer på bloggen sen nån gång :D
följ även micaelamedc.blogg.se och hannahsfotoalbum.blogg.se
och på måndag ska jag å lotta med micis te hennes stuga och sova där en natt ;)
hehe
heyydå :D
har bra, sakna inte mig hannah panna för mycke :*


Jag.. UNIK?

Idag på Tyra show så var Corbin Bleu där och Tyra kommenterade hans hår med att han var unik osv.
Då borde jag vara unik också? HAHAH XD
Jag menar typ alla i skolan har väl rakt hår?


Göra en header (det lätta sättet)

Med bara text annars klistrar man in bilden redan i paint. 
OBS DETTA ÄR DET ENKLA OCH SNABBA SÄTTET
Börja med att välj ut hur stor bilden ska vara i paint. och ska du ha en bild klistrar du in den direkt i paint.

Gå sedan in på picnik.com
och klicka på upload photo. Där tar du mallen på headern.
1. Klicka på Create
2. Klicka på Text
3. Skriv vad det ska stå på headern. Klicka sen såklart på add
4. Där väljer du vilken text du ska ha :)

- När du klickat på add så är det bara välja färg i fönstret som kom upp.

Om du vill piffa upp den lite?
1. Klicka på ikonen bredvid Text, Stickers alltså
2. Välj vad du vill ha i listan

- samma sak här. Det kommer upp så du kan välja färg! :)

Gå tillbaka till Edit istället för Create och klicka på Crop (om det behövs)

2. Där kan du ändra storleken om det skulle bli plats över som du inte vill ha!
3. Klicka på OK och gå sen tillbaka till Create

1. Klicka somsagt tillbaka till Create
2. Klicka på frames (om du vill ha en ram)
3. Välj vilken ram
4. Välj färg

1. Klicka på save & share
2. Du vill väl ha den bästa kvaliten? Dra så det står 10

Resultatet
-

Ska jag visa hur man lägger in headern sen? :)♥
Jag hoppas ni förstod hur jag menade.

...Förlåt

Sorry. Har gjort allt förutom att blogga och börja på designen. 


So here we go

.

♥ Håller på med en design osv.

jätte roligt!

Jätte KUL! fast man blir ful xD

/ charlotte

Ph-Ph-Poker Face


xo C. Jonsson

Randomness

Jag funderar på att göra en ROLIGARE design. (om jag orkar)

XOXO CHARLOTTE

Rekommenderas!

Jag och mina alter egon HAHAHA!!!!
Rekommenderar Snapstrip.com
Där kan man göra massa roliga bilder osv!

/xoxo Charlotte :D

Istället för Hiss & Diss

Vänner som inte förstår saker ur vännens perspektiv..
Fjortis bloggar. Man stör sig otroligt mycket på dom MEN dom är otroligt roliga att läsa!V
Detaljerade naglar. (fast jag gillar inte långa naglar.. eller lös)
Bilder från Katy Perrys Twitter ♥

//Charlotte

hahah?

PAKISTAN BEARD. Det var den mest RANDOM jag sett.

/charlotte

PEACE

Vad tänker jag på när jag hör peace?

  • Vem tänker inte på Miley, som drar upp peace fingrarna så fort hon får chansen.
  • Japaner. Behöver jag säga något mer?
  • Hippies -.-
  • Rappare osv, som ba: PEACE BROTHEEEER! hahahhaha

Vad tänker ni på?♥

// PEACE out Charlotte

B&J

Jag och Mathilda åt Ben and Jerrys för första gången igår XD Det var gott :) Men för er som smakat smaken med deg, är den god? För det låter så skummt men lite kul. Och sen hörde jag en med brownies? Vilken är den godaste enligt er? ♥

Den åt vi :) mmm gott ♥

/ mmmmmmmmmmh manuela


suck*

Skolan börjar nästa vecka. Dags att börja göra sig i ordning för allt : (

/ xoxo Charlotte

Boken eller Filmen?

2 exempel:
VS

VS

Av dessa tycker jag filmerna inte var lika bra som boken alls. Och ni Twilight fans döda mig inte för att jag säger att jag tycker filmen va KASS! En av dom sämsta jag sett, men boken var as bra! Samma sak med i taket lyser stjärnorna, boken är jätte fin och allt men filmen är bara jobbig att se. Och snälla säg inte att ni gillar filmen och den enda andledningen är att Robert Pattinsson är med.. Det är bara patetiskt..

xoxo Charlotte

Ben & Jerry

Jag måste fråga till er som smakat Ben & Jerrys. 

  1. är dom goda?
  2. vilken smak är godast?
  3. är det värt pengarna?
*klick*

Åhh jag blir hingrig att bara kolla : (

rock on, Charlotte

BANDSLAM!

Först svarar jag på Rebeckas kommentar. Boken kommer från CDON.com : )
___________________________________________________________

Och tillbaka till inlägget. Jag läste nyss om en alldeles ny film med bland annat, Vanessa Hudgens och Alyson Michalka. Åh jag vet inte varför jag skryter om att mitt namn när det är med i saker? Men huvudrollen heter Charlotte! WOW xD ni vet hur jag är~  Jag vet ju inte om filmen är bra för jag inte sett den enu, vi får väl se ;) ♥

Medans får ni en trailer : )

xoxo Charlotte

Sockertuss.blogg.se vann

Rätt svar: Miles to go : )

kram Charlotte :)

Vinn länknig

Gissa vad det är i paketet!? Vinn en länknig

xo Charlotte

Ny Tutorial!

Ny kategori också

hehe

Jag skriver snabbt! 
Jag lyssnade på ana och tänkte göra en tutorial men jag kom inte på nån låt. Men men men.. Ni får se vad jag lägger ut :)

/ m m m m manuela!

Ananananananananaaaaaaaaa

När ska vi börja med filmen?♥ : )

/charlotte : )

till Bloggen!!..?

Vad ska jag satsa på att göra på bloggen idag?
  • En tutorial
  • Ta bilder
  • skriva om något (isåfall vad?)
  • Något annat?
Svarar ni inte i kommenterarna blir det inget, eftersom ni har chansen att bestämma nu : ) ♥

ROooooOCK ON /charlotte : )

elgitarr, cello, akustiskgitarr, piano

musik skapas

?

Varför handlar mycket i världen om avundsjukan? Varför skryter man om det de andra inte har? Det handlar väl inte alltid om stoltheten utan att bevisa "JAG ÄR BÄTTRE ÄN DIG" ibland?

hmmmmmmm,, jag vet inte äns varför jag snackar om det. Jag antar att jag bara blev fundersam och lite irriterad
Blir en fin bild på Katy Perry. För visst är det roligare att kolla bloggar med massor med bilder? (enligt mig är det så)

.

Vilka ska på sommaryran?♥

/ xoxo Charlotte Manuela :  )

Inlägg: Rekommenderas! - Brittany Nicole



Svar: Tack :D eller nått XD hah och jag måste bara säga DU ÄR LIK DEMI!
xoxo Charlotte!<3

sockertuss.blogg.se - kolla in Anas blogg :)

MATHILDA KOMMER HEM IDAG. OCH KÄNN DIG HEDRAD FÖR INLÄGGET!<3

Jag saknar dig som gräset på vintern
Jag saknar dig som vattnet i sahara öknen
Jag saknar dig som köttet hos veganer
osv osv!
DU FATTAR POÄNGEN

och vi måste ta nya pics<3
ring mig eller nått xD?
Love from CHARLOTTE!

Rekommenderas!

En talangfull tjej från boston, BRITTANY NICOLE! hon är grym på att sjunga och har ni inte checkat hennes musik så bör ni göra det! 

  • Catch me - Demi Lovato
  • Chasing pavements - Adele
  • Turn right - Jonas Brothers



xoxo Charlotte : )♥

Rockin' all by myself!

Igår satt jag och lärde mig nya låtar. Det började med att jag lärde mig Beautiful - Christina aguilera på pianot. Sen lärde jag mig time to say goodbye enast för mina föräldrar gillar den! Sen lärde jag mig Catch me med Demi Lovato på gitarren! ÄLSKAR DEN LÅTEN!

catch me - demi lovato

Sen tror jag jag ska lära mig......
Here we go again - demi lovato

ROCK ON! /manuela

Best of both worlds

Gjorde en bild i gimp med Miley. (JAG ÄR NY BÖRJARE)
ROCK ON!!!! xoxo CHARLOTTE

Make some Money

Har ni tips på att tjäna pengar?

jag har redan:
  • Tvättat bilarna.
vad mer kan man!?♥

19 DAGAR

19 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN BÖRJAR! :(
ja, iallafall håller jag på med skolarbete nu, måste ju bli klart så!
timmie

RSS 2.0