Sista inlägget

Nu ger jag upp, jag suger på att blogga. Lika bra att inse att det var lättare förr.
Jag tar inte bort bloggen, har kvar den som ett fint minne ♥

Im just a little bit caught in the middle.

Idag har jag inte bloggat. Men jag har vart upptagen hela dagen verkligen!
Vaknade med en farmor som tjata att jag skulle äta gröt :< Jag blev tvungen och sen krånglade bilen när vi skulle hem. Pappa fick hyra en bil sen så åkte vi hem. Ni som känner mig bra kan ju gissa vad jag åt, kinamat såklart! HAHA. Och sen när jag kom hem så kom Mathilda och Nikita hit. Vi pratade massor och sen ville Mathilda GÅ till ica och köpa lösgodis. Så vi gick när Glee var slut(jag tvingade dom att kolla klart). Sen kom vi tillbaka hem och vi åt massa godis.. hmm kändes ju sådär efter ett tag. Sen iallafall så ska vi hitta på något imorgon. Problemet är att jag vill ta bilder men min kamera hatar mig och vill verkligen inte samarbeta med mig såå... och min mamma vill inte låna ut sin kamera längre till mig och hon är inte ens hemma :( Men ja det ordnar sig.

Glee

Jag är besatt!
Rekommenderas för er som älskar musik, drama och humor. Visas på torsdagar kl. 21.00
Serien handlar om en kör på high school (som även kallas GLEE CLUB=GLÄDJE KLUBBEN) Annars heter dom "New Directions".

Knark Låt


Fulaste klädesplagget

Vilket är det fulaste klädesplagget/tillbehör enligt er?
Finns ju mycket fult men jag tycker pälsmössan är hemsk..
skulle aldrig kunna ha en sån på mig!

RSS 2.0