-22

Vädret gör en trött eller hur?  Vaknade och -22 grader ute, usch jag gillar inte vintern.
Jag har bowlat idag. Jag sög! Seriöst, jag fick 1 strike.. hahha, Missade hela tiden typ.

Vad ska ni göra på nyår? Jag ska vara med Mathilda :)

Förhoppningsvis kommer det ut bilder då också :D♥

PLATTAT HÅR :) TUMME UPP :D


Untouched

Vart hemma ett tag nu.
Vart i valbo med Matti idag. Köpte en kavaj, leggins och ett par skor.
Nytt år snart :) Jag ser det positivt, för tänk er, 2010 ska vi börja på gymnasiet? Nya möjligheter.


Plattar håret

Håller på att platta håret. Tog en snabb paus, man blir trött i armarna x)
Här får ni en gammal goding
decode - paramore

Nytt

Köpte lite idag, men ska till valbo med Mathilda imorgon.
  • En mössa
  • Vantar
  • En ny plattång ♥
plattången

Artister jag avgudar

Jag har lyssnat på detta unika band sen...? Ja du? länge om jag säger så. Jag satt och kollade på mtv (trl) när paramore's crushcrushcrush kom upp. Jag blev förälskad i bandet vid första ögonkastet. Det jag också är otroligt imponerad av är att dom skriver sina låtar själv.
Varför jag gillar Taylor? För hennes texter är bra, hon skriver dom själv och man kan verkligen relatera till dom. Man känner igen sig. Och hon har ju såklart en bra röst.
Finns säkert fler bara det att jag inte kommer på nån mer just nu.

Rekommenderas!

Tillbaka till den gamla "rekommenderas".
(notera att jag andvänder denna istället för hiss & diss grejen.)
__________________________________
Nu rekommenderar jag filmen "It's a boy girl thing".
Den handlar om killen och tjejen som är raka motsatserna. Killen som har cheerleader lagkaptenen, är lagkapten för fotbollslaget och går på alla grymma fester. Tjejen som är pluggis och har den "perfekta" familjen. När dom ska jobba tillsammans blir det bara gräl och när dom är på museet med skolan så ändras något. Dom byter kropp och nu måste dom lära sig att leva i den andras kropp.
Grym film, har den på dvd och sitter o kollar hela tiden. Ska faktiskt kolla på den senare.
+ att killen är snygg, Kevin Zegers

Jul

Inte julafton för mig i år, utan juldagen?..
Ja, jag firade jul på juldagen för min mamma jobbade på julafton. Men det gick lika bra. Man sparade bara det roliga till senare. Men det kanske kändes lite konstigt när man firat den 24e varje år. Men sak samma, det var ju bara en dag efter. No big deal

Vad fick ni i julklapp da?
Jag fick:

Nån kanske undrar vad man andvänder den till?
Man andvänder den som ett papper kan man säga? Man ritar på den och kollar samtidigt på skärmen på datorn och då ser man hur man gör osv. Lite komplicerat att förklara dock. Man kan också skriva med det som en dagbok på datorn. Men ni kanske får se hur något blir när jag ritat? :)♥

Sen fick jag pengar av farmor och en pyjamas också av henne. Av Pedro fick jag present kort på jc. Och av Felipe fick jag örhängen! Och den där på bilden fick jag av mamma och pappa. Sen lekte vi ett present spel. (man köper typ 4 grejjer var och spelar om dom)
GOD JUL (dock efter)

Vet ni vad?

Okej, kanske inte alls många som kommer se detta inlägg efter att jag la av att blogga.
MEN NU HÖRNI,
Jag ska börja blogga. Om ALLT möjligt. Och är det så att jag verkligen inte vet vad jag ska skriva om så skriver jag väl om min vardag? x) Men ska mest försöka skriva om annat.

:)

Jobbar på en video, ni får se den när den är klar ♥

RSS 2.0