17 Again

Det är en av dom bästa filmerna jag sett! helt seriöst.
Den handlar om en man som vill leva om livet och se om det kan bli bättre eftersom han ska skiljas med sin fru och får sparken. När han sedan önskar att han blev 17 år igen så blir han shockad när han får se hur hans barn lever livet och hur mycket han faktigst älskar sin fru.

Jag ska lätt köpa den säger jag bara! LOVE LOVE LOVE
har du inte sett filmen är det verkligen ett måste. Gud vad jag tjatar om det, men jag kan lova att det är den bästa film nånsin!



Kommentera?
Postat av: Anonym

Svar: Hahahaha ^^ tack <3 Arigato xD

2009-05-03 @ 21:39:56
Postat av: Lina

jag vill se deen :)

verkar as bra! :)

2009-05-04 @ 19:21:55
URL: http://mcflygeek.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: JAA, taylor swift är super (y' :)

2009-05-05 @ 20:49:14
URL: http://mcflygeek.blogg.se/
Postat av: ana

blogga mer ^^ jag gillar din blogg, hehe.

2009-05-10 @ 11:38:46

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0