Ultraviolet

Vad vill ni att jag ska skriva om på min blogg? Mer om något speciellt ämne eller skriva om nått jag inte nämt? HJÄLP! Vad vill ni människor läsa om? Inte mina dagar, det är det tråkigaste man kan skriva om (inget illa menat utan jag har inget att skriva om då) Typ Hej idag har jag vart i skolan...


The Stiff Dylans - Ultraviolet


p.s  idag har jag namnsdag

Kommentera?
Postat av: ana

musik och gossip girl :D lite sånt är du bra på. typ lite film också.

2009-05-12 @ 19:49:08
Postat av: menal

sv:hehe tackar! vart fick du min blogg ifrån:P

2009-05-12 @ 20:18:50
URL: http://menaaale.blogg.se/
Postat av: mathilda

haha du kan ju skriva om mig(A) haha nej jag skojjar bara xD ojojojoj jag är såå kul!

2009-05-13 @ 17:14:39

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0