Tävling hos Fokis.se

Testar väl igen på Fokis tävling och hoppas på något bättre ;)
Checka Foki :)
fokis.se


Jag valde
http://cocoo.se/web/article.asp?artID=7927

?

Är det bara jag som tycker prao är jobbigt?


This is how i feel about you


Miley Cyrus - When I Look At You

/Charlotte

Dagens fråga

Vad ska ni göra till helgen da?
/Charlotte :)

090911

Idag var det skolfoto men med kamrat stöjdarna!
Nu håller jag på och lär mig nya låtar på piano! Det är alltid lika roligt :)
/Charlotte♥

Foto

Skolfotot hade jag idag. Det gick så dåligt känns det alltid som. Hoppas det blev okej eller nått bättre xD
Imorn ska vi ta kort till kamratstödjarna för det är jag ju ;)
Jag är så förskyld så jag inte kan gå till träningen. Och idol börjar om en timme! bra bra!
Imorgon kommer mina brorsor och min farmor. Och pappa och mamma ska hämta våran nya bil :D
Jag lägger ut en bild på den sen!
Och nu ska jag börja uppdatera VARJE dag igen! Puss och Kram<3
/Charlotte

-

Will it take forever for us to be togheter?<3

Alla blir sjuk?

Jag har ont i halsen :'(
Varför ska alla bli sjuk och smitta varann!
nu blev jag ledsen i ögat

I gotta feeling, that tonights gonna be a good night

Hannah o Natalie hade fest för de har/ska fylla år. Grattis i förskott och efterskott<3
En bild från tidigare idag ;)

Vem gör den bäst?

Samma tema på sången, vilken är bäst? Jag tycker båda gör det bra
Demi Lovato - Gift from a friend
Selena Gomez - Fly to your heart

Rekommenderas!

Hej Hej :D
Jag har precis trännat karate nu! Känner mig utpumpad KYAAAAAAAAAAA!
Iallafall, Jag rekommenderar karate för det första kommer man i form och det bästa man ökar självförtroende och känner sig som sagt tryggare!
ALLT FÖR MIG! /Charlotte

Jag ska lägga ut bilder på diverse saker men det tar jag imorgon!
Godnatt<3

många anledningar typ

JAG ÄR GLAD SOM ... JAG VET INTE VAD :D

ahhaha sjukt söt XD från bedtime stories



Jag sticker ut


HM.com

Hiss eller diss? För mig är det lungt en hiss. Grymt cool o allt :D
/Charlotte

till.... dig

Im sorry for the person i became..
Im sorry that it toke so long for me to change
Im ready to make sure i never become that way again
Cuz who i've am hates what i've been

-it feels like the words been said a hundred times

RSS 2.0