Tankar

Varför ska man blanda in andra i ens egna bråk? Varför ska man dumpa sina problem på dom som redan har nog med problem? Det är sjukt hur trött jag blir på dessa frågor.. Déjà vu säger jag bara! Jag antar att jag är bra på att lösa problem men hela tiden, det inte heller så skönt. Varför ska man oroa sig för andra än sig själv? Det är ju alltid skönt att ha någon att prata med, och jag har inget emot när folk pratar med mig! Men det är bara så svårt att förklara. Och sen bror det också på hur bra vänner man är. Min bästa vän?, jag hjälper gärna dig! En random person?, varför skulle jag! Och sen komma med det där skit snacket JAG MÅR DÅÅÅLIGT! sluta, det finns värre problem än dina.


Vad tycker ni om sånt beteende?


Kommentera?
Postat av: NÅN SOM KÄNNER LIKA!

TEXTEN ÄR SANN! KÄNNER LIKA! fortsätter att läsa din blogg

2009-05-17 @ 19:18:24
Postat av: Anonym

Inte lätt att vara ungdomar i dessa tider

2009-05-18 @ 08:38:23

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0