Komfirmations dag2

TJOHO, ännu en dag med komfirmationen. Jag kommer sakna gruppen, alla är så tokiga!
Lite bilder jag tog idag, det var faktigst roligare idag förutom att jag har sörjt över ichigo. Jag trodde nämligen att hon skulle dö för hela hennes ena ben är helt upp svullt och Helen sa att den lider då och man måste avlida den! men när jag kom hem gick jag datorn och sökte på "hamster sjukdomar" och jag hittade svaret. Hon har brutit benet förmodligen när hon klättrat och det är självläkande i de flesta fall. För hon är ju super pigg och jag var tvungen att tabort alla hennes leksaker så nu får hon bara vila och jag får inte heller bära henne stog det. Jag blev förvånad av så många sjukdomar hamstrar kan få. OCH ALLA VA SÅ KÄNSLOKALLA MOT MIG IDAG, jag börja ju små grina ibland när jag tänkte på ichigo.. (Helt seriös är jag också)



Jag hade tråkigt och jag tog lite bilder när jag väntade på mathilda. JAG ÄLSKAR NATUREN!

<-- mitt hår idag.. intressant, jag vet

Kommentera?
Postat av: Sora

aww, vilken tur med Ichigo! :D<3

2009-05-22 @ 19:17:05
URL: http://soraelizabeth.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0