Paramore 30/11

buhuuuu missade paramore idag :( Spelning i stockholm. Detta gjorde min dag så mycket bättre och att jag har prov imorgon. Super kul! ♥
Här har vi endå en liten "live" spelning endast för oss som sitter och deppar för vi missade dom!.. ehm

Helgens låt

Jag har haft en sån tråkig helg, därför blir det väl lite plus med skola så jag träffar kompisarna! synd att mathilda inte är i skolan :(
Så här är helgens låt, eftersom jag haft så tråkigt och jah, låten säger nog det mesta!
xoxo


Taylor, Zac & lite Josh..


Demi VS. Hayley

Ja, jag är ett större fan av Hayley. Men jag gillar samtidigt Demi, men jag blir irriterad på henne i den här videon faktiskt
Vad tycker ni? ♥

Uppdatering

Som jag sa, jag glömmer att jag har en blogg
Men nu ska jag uppdatera mig snabbt.

Skolfotot kom,

Och idag var hannah här och lekte med Isabell som också kom hit idag :) Men bilderna vill inte komma laddas upp :( så ni får se sen


Bloggning

Jag var så bra på att blogga förut, eller jag skrev varje dag iallafall. Nu glömmer jag hela tiden att jag har en blogg.
Jag vet inte heller VAD jag ska blogga om. Hjälp?
Äsh vad ont jag har i huvudet, inte bra att sitta vid datorn då.
:) ♥

Randomness

Idag träffade jag världens finaste Isabell. Gud vad ungen är söt ♥
Jag har ont efter sprutan, armen är svullnad typ. inte så kul :(

Concert for Hope


Auiich

Imorn är det dags för sprutan.
Många som är nervösa tror jag men jag är inte alls det!
Hoppas det går bra iallafall :)

mohahah

Fireflies - Owl City

Många som gör cover på låten "Fireflies". Men vilken är bäst? Kommentera så lägger jag ut fler videos från den person!

1. Emily (kindadramaticx @youtube)
2. Megan & Liz (MeganandLiz @youtube)
3. Laura Zocca (MrsNJonas100 @youtube)

Så vilken är bäst?
xoxo Charlotte

RSS 2.0