Gymnasium

Snart är det dags att välja och jag vet inte vad jag vill bli äns.
Har nån bestämt vad dom ska välja redan eller är jag inte själv här som ett frågetecken?
Jag älskar ju musik som dom flesta vet och jag funderar starkt på att jag vill verkligen välja estetiska men mina föräldrar tvekar, Jag har ju redan pratat med syon och hon berättade ju att man kan lägga till matte c, d och engelska. Kanske är det miina föräldrar som ska gå till syon..

JAG ÄR ETT FRÅGETECKEN!

xoxo Charlotte

Kommentera?
Postat av: Emma

Välj det du känner innerst inne att du vill göra. Jag lyssnade på andra när jag valde till gymnasiet och jag ångrar mig än idag att jag gjorde det. Follow your heart /// Beijos

2009-10-28 @ 23:05:51
URL: http://emmawestergren.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0