Demi VS. Hayley

Ja, jag är ett större fan av Hayley. Men jag gillar samtidigt Demi, men jag blir irriterad på henne i den här videon faktiskt
Vad tycker ni? ♥

Kommentera?
Postat av: Neko

Första bilden i videon är väl lite väl, tycker jag. Jag tror inte att demi försökte se ut som hayley där, haha. Eller t.e.x bilden på 1:11 då jag inte heller tror att hon försöker kopiera hayley.

Men jag tror att demi får mycket inspration från paramore :D

2009-11-15 @ 16:16:10
URL: http://nekos.blogg.se/
Postat av: Sami :3

Tja, först när jag upptäckte Demi tyckte jag att hon var ganska bra, men när jag såg den här videon för ett tag sedan, blev jag lite besviken faktiskt. Hon har talang, sjunger jättefint och allt, så varför ska hon då härma Hayley? Förresten, hört att början på Paramores "Fences" och Demis "Lalaland" liknar varandra litegrann?

2009-12-16 @ 18:00:29
URL: http://samifuransonu.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0