Charlotte tycker till! REJÄLT

Nu tycker jag att dom stora bloggarna går för långt. Ibland tycker jag till och med att dom kränker folk.
Visst läser jag deras bloggar men jag måste bara säga mina åsikter om er.

Kissie, DU ÄR 18 ÅR. bete dig mognare iställe för att gå och säga att dina kompisar ska slå ner folk som du stör dig på och att gå och dampa på såna som inte existerar i din "rosa barbie mjau värld". Och sen säger du att du är den som uppfunnit saker i blogg världen och att för att bli så stor som dig måste man komma med något nytt. Jag skriver inte blogg för att känna pengar som du gör. Jag skriver för det är kul att kolla tillbaka sen och för att dom som tycker det jag skriver om är intressant att läsa. Jag behöver inte andvända utmanande kläder för att bli känd, jag behöver verkligen inte blondera håret, jag behöver inte ha botox, jag behöver inte förstora brösten som du ska. Det är mycket jag inte behöver göra. Jag har knappast i närheten av läsare som du har men mina få läsare är jag ju glad att jag har. Så kan du sluta vara så självisk.

Dessie: Kan du sluta säga att du är känd, bättre än alla andra, säga vad som är fult på ens kropp så folk mår dåligt över saker. Som när du skrev att fräknar vad fult, dock har jag inga men det är as dålig stil. Och att du skriver att blondin är finare också. Att blondiner har det bättre, att du kan gå på bussen utan att betala.. Att en brunett aldrig kan sånt. Alla brunetter och andra färger på håret hur tror du att det känns när du skriver sånt? Det känns som att vi är så mycket mindre värd än er blondies?

Paow: Jag vet inte om jag ska tro på allt Dessie säger för det kan ju vara sant att du är så hemsk, Det vet ju inte jag. Men du verkar mycket schysst bloggare dock.. Du behandlar folk på din blogg bättre än Kissie gör.

Det är väl the Blondie fight men det finns ju bra saker med dessa bloggar också, eller hur?

Kissie: Du kan ju vara lite komisk ibland... Men som sagt lägger du ner din taskiga stil så kommer alla gilla dig mycket mer!

Dessie: Du skriver om intressanta saker när det inte gäller "JAG ÄR BÄTTRE ÄN ER" 

Paow: Du skriver om roliga saker, men du uppdaterar inte så mycket på sista tiden.



Hata mig inte bara för att ni kanske inte håller med! Men jag tycker alla har rätt till att säga vad dom tycker, Vad tycker ni om denna blogg attidyd?

Kommentera?
Postat av: Emma

Har inte läst bloggarna du skriver om men helt rätt Lotta! Håller med dig om att det är kasst att hacka på folk via bloggen...och det där med att blondiner skulle vara bättre...HAHA säger jag om det, jag har mycket roligare nu när jag färgat mitt ÄKTA blonda hår brunt istället =) Kram

2009-06-28 @ 20:48:07

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0