Peace out, xoxo Charlotte Jonsson

Jag kan fortfarande inte fatta att jag har pratat med Amanda Jenssen för ett år sen ungefär. Och det är ju ingen lögn för varför skulle man ljuga om något sånt?
Jag tänker, tänk om jag får ett positivt svar från Kenny Ortega eller Bill Borden eller varför inte båda två? Alltså lika som jag lyckades när jag skickade ett brev till Amanda och nu skickade till dom. Jag hoppas och om det är för mitt bästa så ska det hända. Inte att jag vill utan att jag ska, det är en inställning jag har.

AMEN AMEN AMEN AMEN AMEN

va inte den snygg, funderar på att byta den mot den där där nere: xoxo Charlotte

Kommentera?
Postat av: moa

ryste somfasen! och fanny satt och grinade. ni var så sjukt bra! var bara tvungen att säga de :) haha, men det var GRYMT! :)

2009-06-02 @ 21:13:49
URL: http://moaccaroline.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Jag kom ihåg det, det var nära jul och hon ringde och vill pratar med dig.Ganska cool.

2009-06-03 @ 18:32:14

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0