Reklam bloggning. Okej eller inte?

(i thailand)

Nu har jag ju skrivit om hur det ar har osv. Sa jag tankte skriva ett riktigt inlagg nu :)

Vad tycker ni om reklam bloggar och bloggar som kommenterar med reklam?
Om jag sager sa har, jag har inget emot det och men det kanske inte ar det allra roligaste.
Jag tycker det ar okej att folk kommenterar med reklam pa min blogg. Jag menar alla vill val ha lite reklam.
Men nar man driver en blogg vill man ju ocksa ha lite kommentarer med sammanhang med det man skriver om och en sjalv? eller vad tycker ni?

Ar det okej eller inte alls kul med reklam bloggandet?

SAYONARA! xoxo Charlotte fran Thailand


Kommentera?
Postat av: Anonym

"hej, titta min blogg där jag skriver om blablaaaa" är inte kul att få ._.

men typ:

"vilken fin blogg du har, komentera gärna mitt senaste inlägg" är betydligt roligare att få ^^

2009-06-15 @ 17:06:03
Postat av: Elizabeth

Själv läser jag aldrig reklam. Men har man en populär blogg kan man känna massa roliga saker plus lite pengar ju.

2009-06-24 @ 22:24:15

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0