Glömt Gossip Girl?

Jag kollar fortfarande på det och älskar det. Jag tänkte skriva om lite annat än vad jag gjort nu för jag känner att på den sista tiden har jag skrivit mer om vardagar för det brukar jag trots allt aldrig göra! För trots allt är inte detta en sån där vardags blogg som ni vet att jag inte gillar så värst mycket. Men jag tycker att visa såna där vardags bloggar är värd att besöka! Jag tycker det är roligare att läsa om.. thjaa, intressanta saker och inte bara vad folk gjort idag. Men som sagt det är en fråga som är olika från person till person!

En fråga till dig som läser detta, vad vill du att jag ska skriva om?
Det är också roligt att skriva om saker ni vill läsa om!


Kommentera?
Postat av: fanny

Passa på och anmäl din blogg till veckans blogg tävlingen i min blogg nu, jag väljer ut tre-fem finalister på fredag, hejja ! :D

2009-06-01 @ 21:32:37
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: Elizabeth

Bara om gossip blir det tråkigt. Roligt med lite av varje. Lite funderingar om livet kanske. Puss älskar att läsa din blogg

2009-06-01 @ 22:39:50
Postat av: AMILIA K

Fin blogg! Spana gärna in min o lämna en söt kommentar efter dig! :)

2009-06-02 @ 18:24:41
URL: http://miilliisens.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0