Bloggarnas attityd

Jag skrev ju om vad jag inte gillade om bloggarna förut, här är ju lite bevis på att man inte kan rå för att tycka att dom kan vara överdrivna.

Kissies.se
Hon skrev bara för några dagar sen att hon skrev en bloggare som hon tyckte härmade henne(Desiree) skulle hon puttat till. Men nu är inlägget borttaget så jag kunde inte visa upp det på bloggen :( Och Dessie började tydligen gråta och Kissie började också grina enligt Dessie?

PaulinaDanielsson.blogg.se
Omoget Paow. Du verkar så himla shysst på din blogg! Finns inget mer att säga om saken..

DesireeNilsson.blogg.se
Paulina erkänner vad hon gjorde, kan inte du också göra det? eller ljuger Paow?

Detta skulle Desirees kompisar gjort mot Kissie, hur moget är det då?

Hmm, detta ska man tydligen få göra om man är Blondin.

Man känner sig snyggare?

jadu?

tack du Dessie...

 Vad var det jag sa, dom är verkligen hemska i bloggen, vem vet in real life?

Detta skrev Dessie i hennes blogg, Okej, jag ska svara..

"- är detta en kugg fråga eller, ingen av är är mogen!"

Hur svarar ni?


Xoxo Charlotte Kotic


gjorde du inte bort dig nu Dessie? (kolla mot slutet)

Kommentera?
Postat av: Sora

såna som dom kmr ingenstans i livet,

dom litar för mkt på sitt utseende, och sen när dom blir äldre och fula så kmr dom inte ha någonstans att ta vägen för att dom har varit taskiga mot alla som verkligen brydde sig & för att dom inte har någon arbetsmoral.

2009-06-29 @ 15:14:49
URL: http://soraelizabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj oj vad moget.

Och jävligt snyggt att ha vitt hår också!

Vitt hår till orange ansikte är tydligen jätteinne!



Fuck no.

2009-07-02 @ 00:12:23
URL: http://greatdays.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0