Bilderna säger allt till mig!

 Sora: - håret måste ju vara perfekt till när någon tar kort på mig *klick* OJ! Hoppas den där riktade kameran mot mig inte var riktad mot mig.. vem försöker jag lura! :(
 Mathilda: - wooow vilken sten där borta bakom stenen som är bakom stenen som är bakom den gråa stenen!
 Manuela: - Hahahha *fniss* den där outfiten va så på medeltiden
 Alla: - wow, kolla vilken snygg kille där borta!
 Manuela: - varför får han hålla i korstet och inte jag! Im a sad sad girl :''(
 Alla i vitt!: - Men daah, visste ni inte att vitt är ute? (UTE, FATTAR NI? JAG ÄR SÅ SKOJJIG XD)

Kommentera?
Postat av: Sora

HAHAHH HAHAH HA HA HA H HAHAHAHHA

ÅSM INLÄGG <3333333333

2009-07-08 @ 22:40:09
URL: http://soraelizabeth.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv: det går att ändra vilket pris man ser det i ^^, det går att se i dollar å i euro men om du berättar vilken kjol det är (går inte att länka bodyline för då kommer hela sidan fram men du kan säga vilken kategori och vilken rad och t.ex första på rad 3 eller nått sånt) så kan jag kolla hur mkt den kostar ^^

2009-07-09 @ 21:25:51
URL: http://teatime.webblogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0