Hår

Dom med rakt hår vill ha lockigt
Dom med lockigt hår vill ha rakt

Jag ville själv ett tag bara ha rakt hår, men jag har lärt mig att acceptera mitt hår och jag kan inte ändra på det. Jag kommer ju alltid ha lockigt.. Men man kan ju permanenta dock, men äsh..! Det enda som stör mig är att mitt hår blir så kort som lockigt när det egentligen är långt.

Vilket typ av hår vill ni helst ha? .. hmm jag har HELT klart curly xD
Själv måste jag säga att jag gillar mest Wavy och Curly<3 Men rakt är också jätte fint!

Kommentera?
Postat av: Sami :3

Du är jättefin i lockigt! Just nu är ju mitt hår typ vågit, men när jag var liten hade jag rakt o.O Jag själv tycker att rakt är finare på mig själv än vågit, men det finns andra som är fint i det förstås :3 Jag tycker att mitt hår är bättre i rakt än vågit för det blir så rufsigt när det är vågit... xD Och om jag kammar mig mycket blir det lixom... konstigt xD men jag är ändå nöjd med mitt hår trots allt :D

2009-07-12 @ 18:15:53
URL: http://samifuransonu.blogg.se/
Postat av: Momo

Jag har helt rakt hår! Fast jag skulle vilja som ''Wavy'' på bilden, fast vill ha det lite mer lockigt 8D

2009-07-13 @ 21:36:37
URL: http://chocolatedisco.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0