The Biggest Revolution - on our way to the top

Nu är headern och bakgrunden klar! JAG FÅR VERKLIGEN INTE GÖRA NYA NU! Jag blev jätte nöjd med den här! Så vänta er ingen ny på isåfall ett långt tag.
_____________________________________________
Jag har ett band tillsammans med mina bästa vänner Erika, Stina och Lovisa. Lovisa på basen. Stina på trummor. Erika lite allt möjligt (kör och fixare sa stina). Och jag på gitarren. Jag och stina spelar även piano på fritiden så sånt kan vi också ha! Och sångaren då? Jo, vi kör så att vi i bandet alla får sjunga. Nån låt kanske stina sjunger, Lovisa någon, Erika, Jag! Ja, ni fattar grejjen. På vår första, ja kan man kalla det spelning? Vi körde på kören i skolan. (Mathilda var också med) Vi spelade The Climb av Miley Cyrus!  Men nu har vi hela sommaren att träna i Stinas källare!

The Biggest Revolution!
Bilden är liten så ni inte ser hur misslyckad jag ser ut på denna bild! Men det kommer rep bilder och annat!

Första låten vi körde som grupp, och efter den körde vi Seven nations army!
Miley Cyrus - The Climb


Kommentera?
Postat av: Anonym

wow, hoppas att få se videos och bilder!

2009-07-05 @ 00:01:31
Postat av: Ana

jag vill se videos ;)

2009-07-05 @ 10:24:38
Postat av: Eveline

hejhej=D Tack så mycket! Vad ska du göra idag då och förresten: Hur kom du in på min blogg?



Ha en bra dag=)

2009-07-05 @ 10:48:08
URL: http://lovenasse.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0