Pinsam hemlis?

Jag fick bara för mig att skriva in ett gammalt minne, dock för väldigt länge sen! Jag gick nog i 5an? Iallafall hade Sora flyttat hit och vi var hemma hos mig, Jag gillade Donna Summer och låten Hot stuff. Och hon visade mig sidan "youtube" som varenda människa vet vilken sida det är nu! Men då hade jag ju aldrig sett den och jag var så fashinerad av att man kunde hitta vem som helst där! 

- Nu har jag ju berättat en liten små pinsam grej?!
________________________________________

Men en av dom bästa tv-serierna är ju Fame! Och nu kommer en ny film av den! Dom har kvar gamla låtarna men karaktärerna har bytt namn. Jag tycker det är dåligt, karaktärerna borde heta lika om dom tar de gamla låtarna, ALLT NYTT ELLER INGET!!! Men jag måste säga "The kids from fame" är bättre än filmen, Alla kollar ju på filmen och missar den bästa tv-showen ever. 

Den första låten är lika dan som den gamla! men inte den andra "Fame"
Själv tycker jag den är lite dryg? Vad tycker ni?

Kommentera?
Postat av: Sami :3

Hihi, jag hörde först talas om youtube på TV, och då tyckte jag att det var skitkul :3 Taaaack, sötnos för att du har mig under länkar <3333

2009-07-05 @ 22:03:38
URL: http://sami-chan.webb.se
Postat av: Eveline

hihi okej=D

2009-07-05 @ 22:40:38
URL: http://lovenasse.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0