/Mathilda (www.mirakulosamathilda.blogg.se)

Idag har jag lärt mig en viktig sak.

Hur kär man än blir får man aldrig glömma sina vänner  " killar kmr och går men vänner består" sa en väldigt nära vän till mig o nu vet jag att det är sant.
Tänk att man alltid ska lära sig saker efter att en person blivit sårad.

Jag sårade min bästa vän pga en kille som igentligen inte var värd det, jag var med henne men samtidigt så pratade jag med hnm i telefon och hon blev utanför. 
Efter helgen då jag pratat med hnm så var det skola som vanligt men då blev allt så fruktansvärt pinsamt så efter den veckan så dissade jag hnm men då fick jag reda på att ahn redan tänkt dissa mig.
Så det blev inget mer än " vänner" den gången haha och tur var väl det.

Andra gången jag sårade min bästa vän var det av samma orsak. en kille. 
Det var inte längesen utan bara några dagar sen det hände.
Jag förstog först inte vad jag gjorde men sedan så gick det över öronen på mig och jag började vart eftersom ignorera henne.
Den här gången var det värre än första nu sårade jag henne ordentligt o jag förstog inte riktigt hur mycket innan jag såg va hon hade skrivit på sin bilddagbok.

Nu har vi pratat igen allt o dert är bra igen, men efter att ha gjort det här två gånger så har jag lärt mig nånting.
Jag ska aldrig bli så kär i en kille att jag glömmer bort mina vänner, för vänner är det bästa man kan ha förutom familj.
Hon vet vem hon är och jag vill att hon sak veta hur mycket hon betyder för mig och att jag älskar henne otroligt mycket<3

Kommentera?
Postat av: Anonym

:D

2009-07-10 @ 15:40:08

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0