Lines, Vines and Trying Times

  1.  "World War III"
  2. "Paranoid"
  3. "Fly with Me"
  4. "Poison Ivy"
  5. "Hey Baby"
  6. "Before the Storm" (featuring Miley Cyrus)
  7. "What Did I Do to Your Heart"
  8. "Much Better"
  9. "Black Keys"
  10. "Don't Charge Me for the Crime" (featuring Common)
  11. "Turn Right"
  12. "Don't Speak"
  13. "Keep it real"

♥Älska♥

p.s Måste också nämna att Miley och Nick är tillsammans igen! Så som det ska vara

Sparar pengar till när biljetten släpps, och sen ska jag köpa nya kläder till konserten och köpa grejjer på konserten! Men jag fyller ju år samma månad så då kanske jag får pengar också ju! Längtar

Förlåt läsare om det har handlat mycket om JB nu men jag är verkligen ett stort fan som ni märker. hahah ♥


Kommentera?
Postat av: Anonym

Din blogg ROCKAR

2009-07-18 @ 02:02:08

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0