Charlotte Manuela...

Piercings.. Var är det snyggast? och kom ihåg, nu är det jag som tycker så här. Alla tycker ju olika♥

Läppen: Kan vara snyggt! Men det kan väl bli rätt svårt att gömma vid de tillfällen man inte vill ha den! Men snyggt är det ♥

Tungan: jag tycker inte alls det är snyggt..

Örat: snyggt! Jag och Stina ska ta en där siffran 2 sitter.! så snyggt

Naveln: no way. 1, jag gillar inte att visa magen. 2, så onödigt..

Näsan: På vissa kan det se typ "billigt ut" men jag tror det spelar roll på vem den sitter på. Om det passar på en så är det snyggt!♥

 Ögonbrynet: NEJ NEJ NEJ inte alls snyggt!

Vad tycker ni är snyggast?

Kommentera?
Postat av: hannah

jag tycker att navel piercing e ganska snyggt ;)<3

2009-07-19 @ 15:16:59
URL: http://hannahsfotoalbum.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0