Artister jag avgudar

Jag har lyssnat på detta unika band sen...? Ja du? länge om jag säger så. Jag satt och kollade på mtv (trl) när paramore's crushcrushcrush kom upp. Jag blev förälskad i bandet vid första ögonkastet. Det jag också är otroligt imponerad av är att dom skriver sina låtar själv.
Varför jag gillar Taylor? För hennes texter är bra, hon skriver dom själv och man kan verkligen relatera till dom. Man känner igen sig. Och hon har ju såklart en bra röst.
Finns säkert fler bara det att jag inte kommer på nån mer just nu.

Kommentera?
Postat av: Sami :3

Gillar dom båda jättemycket!<3 Jag hörde Paramore för första gången hos min kompis när vi spelade sims på xbox, eftersom Pressure ju finns på Simlish där xD

2009-12-29 @ 17:48:39
URL: http://samifuransonu.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0