Boken eller Filmen?

2 exempel:
VS

VS

Av dessa tycker jag filmerna inte var lika bra som boken alls. Och ni Twilight fans döda mig inte för att jag säger att jag tycker filmen va KASS! En av dom sämsta jag sett, men boken var as bra! Samma sak med i taket lyser stjärnorna, boken är jätte fin och allt men filmen är bara jobbig att se. Och snälla säg inte att ni gillar filmen och den enda andledningen är att Robert Pattinsson är med.. Det är bara patetiskt..

xoxo Charlotte

Kommentera?
Postat av: Sami :3

Jo, jag har läst Twilight/Om jag kunde drömma och tyckte den var jättebra! Men filmen var... okej. Inte mer och inte mindre.

Och I taket lyser stjärnorna kan jag inte säga något för jag har varken läst boken eller sett filmen... ^x^

2009-08-09 @ 15:00:34
URL: http://samifuransonu.blogg.se/
Postat av: Ana

ÅÅÅHH EDWARD CULLEN ÄR MIN<3

det är också patetiskt ._. han finns inte ens :D

2009-08-10 @ 17:13:02

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0