Wannabe Bloggare?

Nu har jag skaffat blogg och jag tänker inte precis skriva varje dag om ointressanta saker som, hej idag har jag varit i skolan och blablablaaah. Jag är Charlotte. Och bloggare, är jag Wannabe eller? Alla har skaffat blogg och då menar jag verkligen alla, mina klass kamrater, fjortisarna, min mamma, min bror. Snart säkert kungen också?! Det kommer finnas så många bloggar så man inte kommer orka läsa, fast visst det är det redan. Och på onsdag den 8 ska jag till Italien. Tyvärr kan jag ju inte shoppa loss eftersom jag sparar till en mini-pc! en rosa, super söt. Den kan även vara en perfekt liten blogg-dator! Dessutom måste jag bara nämna JAG ÄLSKAR GOSSIP GIRL!

Söt va?

xoxo Charlotte


Kommentera?
Postat av: Lovisa ^^^,

JA DEN HAR JAG ÅXÅ SETT! :D På telia tror jag det var :D Jag vill ha en sån .. Fast jag har typ ändå den här datorn nästan själv nu eftersom jonathan sakffat egen dator.. Men jag vill kunna ha en som jag kan ta med mig lixom.. Åxå är den söt när den är så liten.. Å praktisk å så äre inbyggd kamera 8D HAHAHA xD (lång kommentar ..)

2009-04-06 @ 22:11:23
URL: http://vitaminii.blogg.se/bilenbob
Postat av: Lina

jaa, verkligen super söt mini-pc! :)

2009-04-06 @ 22:36:42
URL: http://mcflygeek.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0