Gossip Girl

För er som inte sett eller kollar på Gossip Girl, ni missar verkligen något underbart! Älskar alla karaktärer på så många olika vis. Och för er som verkligen inte alls vet vad Gossip Girl handlar så skriver jag till er: Gossip Girl är en hemsida om skvaller som man hör på namnet Gossip. Det är en tjej som skriver allt och det hör man på Girl. Alltså Skvaller tjejen. Antingen skriver hon det hon ser och med bevis lägger hon dit en bild. Hon får även sms och tips från andra som läser GG. Sedan skickar hon ut det till alla på Upper East Side. Alltså har man en hemlighet är det bra att hålla den för sig själv så ingen annan får reda. Även om det är taskigt mot personen det handlar om så spelar det ingen roll. Gossip Girl handlar såklart inte bara om det utan att karaktärerna hamnar i massa trubbel och annat. Det är verkligen nått jag kan rekomendera eftersom jag själv sitter och knarkar det.

Nu skriver jag lite om karaktärerna:

(Blake Lively) Serena:
Hon är en tjej som inte bryr sig om pengar och popularitet. Hon vågar säga till och hon är smart. Hon är rik och är bästa vän med Blair.
*Det jag älskar med henne är att hon inte bryr sig om dumma rykten

(Leighton Meester) Blair:
Hon är Manhattans drama queen. Hon är rik och får som hon vill oftast, är det så att hon inte får det så hämnas hon. Hon ska alltid stå i centrum och ingen får ta hennes plats. Blair kallas även Queen B (älskar henne trots den bitchen hon är.. vilket jag också är)

(Chace Crawford) Nate:
Var och blir.. tillsammans med Blair ett tag men hamnade i mycket trubbel med andra tjejer och annat. Han har mycket problem med familjen eftersom hans pappa även knarkar och massa annat.

(Ed Westwick) Chuck:
Riktig snobb. Hans pappa äger ett stort företag så han har mycket pengar. Han älskar tjejer och är en riktig player. Drar åt sig mycket problem. I serien blir han även kär i Blair och det är verkligen inte hans grej att bli kär eftersom han bara har one night stands.

(Penn Badgley) Dan:
Dan eller som Gossip Girl kallar honom, Lonely Boy. Ingen visste vem han var. Han satt helst hemma och läste böcker om han fick. Men det förändras när han blir tillsammans med Serena.

(Taylor Momsen) Jenny:
Jenny vill vara med i Blairs gäng eftersom dom är dom coola. Det börjar med att hon vill vara en av dom och sen när dom kickar Blair blir hon ledaren av gänget. Men somsagt Blair ska alltid stå i centrum så hon kommer tillbaka och får Jenny att se ut som en tönt. Sen struntar Jenny i dom och börjar designa kläder. (diggar verkligen hennes stil) Hon är lilla syster till Dan.

(Connor Paolo) Eric:
Eric är Serenas bror. Han har haft mycket problem och han har försökt ta livet av sig och får ett tag bo på ett speciellt hem. Mamman bryr sig knappt om det, hon vill inte att det ska skada hennes rykte bara. Men sen när hon får reda på att han är bög så försöker hon trösta han mera! *Jag antar att hon förstår vilken hemsk mamma hon var förr*


xoxo Charlotte

p.s Jag skriver när jag är i Italien mer

Kommentera?
Postat av: Anonym

Härlig blogg! =)

2009-04-08 @ 22:29:23
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

♥ Kommentera här:

♥ Du heter?:
♥ Remember me?

♥ E-post?: (bara jag som ser den!)

♥ Din blogg?:

♥ Din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0